Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2007 17:19 - "Стандарт" в информацията
Автор: darkangel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7002 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 14.06.2007 17:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Като всяка себе уважаваща се двойка вчера и ние имахме първата си караница. Както моята мила муза сподели по-късно, първата ни "караница" за пари. Само дето ние, понеже по всичко личи не сме като нормалните двойки се скарахме ......кой да даде парите. Докато си бяхме по работните места моята музичка ми изпрати едно линкче от вестник "Стандарт". В статията се описваше доста надълго за живота на гениалната (за мен) Ванеса Мей. Давам и един линк към статията ако искате да се пообразовате малко за живота и.
http://www.standartnews.com/bg/article.php?d=2007-06-13&article=192084
и черешката в писанието бе, че Ванеса ще изнася концерт в Зимния дворец на спорта на 5 юли. В статията още се споменава, че билетите вече са пуснати в продажба на билетните каси (Зимния дворец и Билетния център на НДК) и че цената на билетите до 15 юни ще бъде  15 лева. Ами добре... речено сторено, скарахме се кой да вземе билетите. И в крайна сметка постигнахме консенсус и  решихме да ги вземем предварително на промо цената. В нета погледнахме работното време на билетния център и понеже офиса ми е много близо до Ст. град преди малко се връщам от там. Оказа се, че билетният център всъщност не работи от 9 - 18, а работното му време е от 16 - 19. Съответно в същия този билетен център ме изгледаха с искрено учудване когато казах, че при тях се продават билети за концерта. В последствие младежа срещу мен звънна едно телефонче и ми сподели тихо на уше, че ако имало билети при тях може би щяло да ги има към 20 - 25 юни. Е, казах си нищо, ще тръгна по-рано от работа и ще намина през НДК за билети. Но след като бях висял като побит камък един час да чакам да отворят билетния център в Ст. Град реших да проверя в НДК по телефона. Обадих се и след около пет минути най-накрая някой благоволи да ми вдигне. Ефирния гласец, който чух от другата страна спокойно би могъл да заглуши някой симпатичен малък тропически ураган. На казаното от мен "добър ден" ми беше отговорено нещо от сорта... "бързичко, чи нема време". Тук вече въодушевен от подканянето ми зададох заветния въпрос за още по-желания концерт. Отговори ми точно и безцеремонно... билетите са 30 лева. ... ама как така, нали във вестника пишеше... разговора ми продължи с приятния звук на затворен от другата страна телефон. Явно видът ми е бил доста интересен... колегите продължават да ми се подсмихват. Те ти на отговорна национална медия ........


Тагове:   стандарт,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. venercheto - не знам кой го е сложил тва в "...
14.06.2007 17:37
не знам кой го е сложил тва в "Избрани" ама...нещо ми е много объркан постинга ти, прощавай! тъкмо се бях настроила да чета за караниците на другите, тюууу
:D
цитирай
2. chochy - Да знаеш, че ще прекръстя на Скал...
14.06.2007 17:41
Да знаеш,че ще прекръстя на Скалата.Много си твърд.Аз след подобно чакане,щях да съм завършен сериен убиец.
цитирай
3. анонимен - SAMOTNIQT_VOIN
14.06.2007 17:53
Между другото не за пръв път има постинги по въпроса до каква степен можем да заложим на достоверността на информацията от страниците на вестник Стандарт. Верният отговор е- около 10-20%.
Както в случая- да концерт ще има, да билети ще има тук и тук. Ама се оказва, че на едното тук няма билети, пък на дртугото цената съвсем друга... Та мен ако питаш- смени вестника.
цитирай
4. eldorado07 - Хубавите неща струват скъпо, тр...
15.06.2007 22:02
Хубавите неща струват скъпо, трябва да се приеме този факт.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: darkangel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 209082
Постинги: 19
Коментари: 91
Гласове: 275
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930