Дойде края на ремонта... принципно нормалните хора правят ремонт лятно време, но такива щури калинки като нас го правят зимата... хем сме по-различни от другите, хем да разнообразяваме зимата с нещо различно. Всъщност много се радвам, че се видя края на ремонта поради ред причини. Мисля да ви разкажа за една от най-изнервящите части от цялата епопея. И както се казваше в едно вече позабравено предаване... нека разказа да започне сега. Моето мило слънчице реши да смени кухнята. Ходихме насам натам, няколко месеца правихме проучвания, разговори с познати и в крайна сметка в един прекрасен октомврийски ден на Пиротска намерихме "нашият" магазин. Направихме поръчка, персонала беше много любезен, внимателен и отзивчив. Пообиколихме насам натам, намерихме смесители, мивки, дръжчици и другите дребни неща от които се нуждае една кухня и ни остана само и единствено да си изберем и купим плотовете. В крайна сметка решихме да отидем за плотовете в Mr. Bricolage, казахме си, голям магазин, голяма верига... много реклами, значи трябва да има и голям избор. Речено сторено, събота сутрин вместо да си спим кротко и спокойно и да си почиваме от дългата работна седмица бяхме в прословутия магазин. Наистина избора на плотове беше много голям. Но понеже сме една държава, която е вече в Европа, но само на думи, нещата не трябва никога да са такива каквито са в нормалните държави. Когато се опитахме да получим малко информация за плотовете, получихме едно гробовно мълчание и в крайна сметка "любезния" консултант продавач ни обърна гръб понеже му пречехме. В крайна сметка някак успяхме да привлечем вниманието му... „ не беше с тухла четворка, за най-голямо мое съжаление". Оказа се, че избраният от нас плот го нямаше в наличност. Е, дотук добре, решихме, че щом го няма може да го поръчаме, платим и когато бъде доставен да минем да си го вземем. Е, да ама не... въпросният споменат от мен джентълмен просто отказа да ни вземе парите и да ни приеме поръчката. Честно казано почувствах се тъпо и сигурно съм и изглеждал два пъти по-тъпо отколкото си мислех. Не стига тази наглост, ами на всичко отгоре започна да държи и непристоен тон на моето слънчице. Въпросният субект даже имаше наглостта най-явно и откровенно да и държи висок тон, че и на всичко отгоре започна и да и се кара, когато тя поиска обяснение по въпроса. Аз си седях кротко и спокойно отстрани и честно казано обмислях кое ще бъде по-подходящо, да му направя вазектомия или лоботомия. Ей, спокоен човек съм, ама като видях слънчицето ми разстроено едвам си сдържах нервите. Момъкът обаче не преставаше своята тирада, даже прояви изобретателност и учудваща наглост като ни изпрати да пазаруваме в Бриколаж във Варна като не ни изнася. Честно казано за много малко се размина от това да го изкарам извън дърводелския тезгях. В крайна сметка реших, че на едни Европейци не приляга такова държание, та избрах цивилизования начин. Очудващото е, че управителя на магазина дойде с изключителна скорост. Всъщност сега като се замисля, може би е така понеже честичко явно го викат при такъв персонал. Докато съм бил да извикам управителя се опитали да научат името на въпросният служител, понеже той явно усетил накъде духа вятъра та лекичко се измъкнал. В крайна сметка като пристигнах с управителя и му казаха името се оказа, че са ги излъгали и служител с такова име няма в магазина. Е, позачакахме го и той дойде. Започна голям скандал, в крайна сметка управителя взе наша страна и нареди да ни се приеме поръчката. Работата е там, че просто след цялата тази история на нас вече желанието да си купим плот от въпросния магазин ни се беше изчерпало. Но като едни истински тъпи и упорити Българи решихме да си пробваме късмета в другия Mr. Bricolage... Е, пак нямаме плот. Там също не ни взеха поръчката, не ни приеха и парите... Наистина бяха по-любезни, дадоха ни телефон да звъним и да проверяваме кога ще дойде плота... Само дето проблема е, че плота вчера дойде, но не ни го запазиха за два часа да отидем да си го платим и вече плота отново е само един мираж за нас. Сега обмисляме идеята да напълним резервоара на колата с бензин "студено е, зима" и да паркираме пред Mr. Bricolage с една торба суха храна в багажника и два термоса та да чакаме доставка на плотове... А на господин Димитров работещ на щанда за дърво в Mr. Bricolage който е в Младост мога да кажа само едно... Господин Димитров, лошото е, че хората като вас са много. А още по-лошото е, че драги ми господине такива като вас спират и без това бавният ни път към Европа. Заради многото като вас сме на опашката и винаги ще си останем там. Защото господин Димитров, ако бяхме една нормална държава с едно нормално обслужване, вие просто нямаше да си позволите да имате такова отношение към клиентите на фирмата в която работите. Само, че... е, ние сме България, управителя ви е българин... собственикът, него вълците го яли. Та утре мислим да си пробваме късмета в Практикер... пожелайте ни успех, пък, ако имате и някоя друга идея къде има по-голям избор на кухненски плотове, не се смущавайте и да ни споделите.
П. п. Честно казано от този случай насам се опитвам да си обясня каква е причината да не желаят да ни приемат парите? Всъщност струва ми се малко антилогика да не може човек да си поръча и плати нещо. Да не си губи времето, то наистина е ценно. Все още не съм се отказал да мисля по въпроса, но отговор нямам. Може би нещо не схващам пазарната икономика вирееща в нашата страна. Все ми се струва, че би било редно, че и нормално човек да може да си направи поръчката, да я заплати и с един най-обикновен телефонен разговор да бъде уведомен, когато това, което е поръчал е налично, за да може спокойно да отиде и да си го вземе.
15.11.2007 12:48
Успех при по-нататушното пазаруване!
15.11.2007 12:49
Обикалям Практикер, Бриколаж... От Бриколаж купих боята лятото - хич не им се работи, а Практикер - има много добри впечатления.
И все пак най-доволна съм от един голям строителен магазин в квартала. Прекрасно обслужване. Доста е нахвърляно и неподреденко, но поне и съвет ще ти дадат, и намаление ще получиш.
По-редовно от тях пазарувам за ремонтните ми страсти!
15.11.2007 14:28
15.11.2007 16:12
15.11.2007 17:55
15.11.2007 17:57
маркетинга е голяма наука ;)
апропо, мосю бриколаж има и в бургас, като ще палите колата елате ми на гости, може да си тръгнете и с плот:)))
16.11.2007 16:59
08.05.2008 18:20
От три години работя в споменатия от Вас магазин и винаги аз и колегите ми сме се опитвали да изпълняваме прищевките на хора като Вас!
Следващият път когато решите да правите вазектомия на някой колега поставете се на негово място!
Проблемът в България е, че клиентите нямат елементарна култура на пазаруване!
12.08.2008 18:41
С уважение... един все още недоволен клиент.
П.п. А щом сте толкова недоволен от работа с хора... прищевките им и споделяте с всички нас, че сме идиоти, защо по дяволите продължавате да работите с хора? Лично аз не бих работил и месец работа, която да не ме кара да се чувствам удовлетворен и щастлив, че правя това което ми доставя удоволствие.
П.п.п. Бтв сигурен съм, че от ролята на клиент и двамата пеете съвсем различна песен.
Желая ви лека и спокойна вечер.
20.12.2011 19:48
<b>Рекламное агентство «ТЕС» Санкт-Петербург </b>- это коллектив творческих людей, которые всегда помогут в организации любых рекламных кампаний. Наше рекламное агентство успешно выполняет взятые на себя обязательства, и благодарные отзывы клиентов - главное тому подтверждение. Обратившись в рекламное агентство "ТЕС", вы почувствуете, что мастерство и профессионализм наших сотрудников – это не вымысел, а реальный факт.
В отличие от других рекламных агентств, рекламное агентство полного цикла “ТЕС” дает гарантию на выполнение заказанных услуг. В случае выполнения не качественной и неудовлетворительной работы, мы переделываем работу за свой счет!
Рекламное агентство «ТЕС» в Санкт-Петербурге достигает максимальных результатов при минимальных затратах.
<a href=http://www.tecspb.ru/rasprostranenie-listovok.html>распространение листовок по почтовым ящикам спб</a>
<a href=http://www.tecspb.ru/reklama-v-metro.html>реклама в метро</a>
<a href=http://www.tecspb.ru/rasklejka-obyavlenij.html>раздача листовок в спб</a>
<a href=http://www.tecspb.ru/vakansii.html>еженедельная оплата</a>