Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2008 20:19 - Сняг през Зимата?!
Автор: darkangel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4378 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 03.01.2008 20:24


Интересно...
Винаги съм знаел, че гледането на телевизия не е от нещата, които са за мен. Всъщност доста е забавно, но пък от  друга страна винаги когато ми се случи да гледам новини ми хрумват странни въпроси. Наистина, аз не съм икономист по  образование, но нямаше как да подмина репортажа от преди десетина минутки. За пореден път по телевизията показаха  един от най-известните манекени на България. За тези от вас чудещи се за кой точно говоря ще доуточня... БББ, или  иначе казано Бат Бойко Борисов. Та въпросният репортаж беше за бедственото снежно положение в София. Та от това  което Бат Бобо сподели, то вече е овладяно. До тук добре... наистина София беше блокирана само за ден и половина. Всъщност разсъждавайки по темата... не, никак не е добре. За пореден път зимата ни хвана неподготвени. За пореден  път улици, тротоари и подлези не бяха почистени. За пореден път се доказа, че ако ще и през юли месец да падне  снегът ние пак няма да бъдем готови. Всъщност за пореден път ставаме свидетели на невероятен и небивал фарс. Кмет и  фирми за почистване си прехвърлят топката, кой прав, кой крив. Факт е, че ние, данъкоплатците, хората които всъщност  плащаме заплатите на гореизброените хора не можем спокойно да отидем на работа, за да може под формата на данъци да  платим заплатите на въпросните изброени по-горе. Предполагам, че това, което ме накара да седна и да напиша този пост  беше изказването на столичния кмет. А именно... "общината има бюджет от 7 милиона лева, ние не можем да го 
изразходим за една вечер". Точно тук на мен нещо не ми се изясни. Помолих моето слънчице да ме осветли малко по  въпроса, но в крайна сметка седнах да драсна поста. Добре, да приемем, че бюджетът е 7 милиона. Ами аз питам, при  положение, че предните няколко години нямаше нужда от почистване на сняг (поради липса на такъв)... къде в крайна  сметка отидоха парите? Не би ли следвало при положение, че това са пари в бюджета отделени за такава цел, просто да  има натрупване при положение, че не са били използвани? БББ търси сметка на фирмите за почистване защо не са си  свършили работата, а кой ще потърси сметка на БББ? От друга страна... кой ще разчисти спирките на градски транспорт  и подлезите, при положение, че излиза, че самите ние трябва да чистим тротоарите? А всъщност, това поражда и  следващия ни уместен въпрос... аджеба, къде по дяволите да изхвърляме снега като чистим тротоарите? Причина за  непочистените улички според БББ е... "паркиралите автомобили, от които снегорина не може да завие". Ами добре де, 
това поражда следващия ми въпрос... кой мамка му направи почти цяла София "синя зона"? Да, защото е много лесно да  се събират пари... кофа боя, двама абдали с микробусче пълно със скоби, някоя друга табелка и шепа квартални  улички... това драги читатели е рецептата как се изкарват пари, без да са вложени такива. В крайна сметка благодарение на въпросните "сини зони" хората не могат да си спрат колата пред къщи. Благодарение на тези решили да паркират и да бъдат рекетирани с левче или на онези другите решили да приберат въпросното левче, без да си мръднат 
пръста. В крайна сметка не би ме било толкова яд, ако тези пари отиваха за някаква по-добра промяна. Подземни или надземни паркинги и гаражи или за почистване на града. Да, да, ама не... затова в момента картинката е такава... 200 човека изпопадали по заледените улици. Някой от тях със сериозни контузии, но на никой не му пука... "пътищата са проходими при зимни условия", министъра по бедствия и аварии е в отпуска, но... "тя следи проблема". В края на краищата, снегът си вали министърът почива, а ние за пореден път да се оправяме поединично.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: darkangel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 209185
Постинги: 19
Коментари: 91
Гласове: 275
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930